Bar Lekker
OPDRACHT
- (re)Branding
- Merk uitingen
MERKWAARDEN
- Kwailiteit is key;
- Swing doet dansen.
OPDRACHTGEVER
- Timme Schopman
-
Bistro Gourmand, Bar Lekker
JAAR
- ’21
- ’22
Merk identiteit
Op basis van een diepgaand, persoonlijk interview met eigenaren Timme en Melanie hebben we de essentie van het succes van Bar Lekker boven tafel gekregen. De jeugdige en frisse energie, hun uitmuntende kwaliteit en hun omgang met gasten, collega’s en leveranciers blijkt een gouden formule. Samen hebben we een ambitieuze toekomstvisie vastgesteld en bepaald wat moet gebeuren om de lat nog hoger te leggen. In de vorm van deze nieuwe visie, hun missie en een set kernwaarden staan álle neuzen bij Bar Lekker weer dezelfde kant op.
Merk uitstraling
De doelen en karakterkenmerken die zijn vastgelegd voor Bar Lekker vormen het fundament van de nieuwe stijl. De smaakvolle kleuren en grafische elementen zorgen samen met het Quicksand en Kufam font voor een visuele, bourgondische sfeer. Voor het logo is een klassiek maar bold font gekozen wat past bij de trends van vandaag én tijdloos is voor de toekomst. In het beeldmerk, de letter B, is subtiel een zwaan verwerkt als knipoog naar wapen van Huissen, het pittoreske plaatsje onder Arnhem waar Bar Lekker is gevestigd.
“...”
Timme SchopmanEigenaar, Bar Lekker